Aceste Proiecte nu ar fi fost posibile fara ajutorul unor sponsori carora le multumesc:
-S.C. Ostrovit S.A. Ostrov d-lui director Velciu Lucian
-S.C. A.S.T.I. S.R.L. Bucuresti d-lui director tehnic Cristian Bunea
-S.C. Matra Systems S.R.L. Bucuresti d-lui manager, ing. Cristian Diaconu

luni, 17 aprilie 2017

Cum ar fi fără Dx-uri...


Ajutați-mă!
Nu mai scap de somalezi, malaezieni și aborigenii din Australia. Toți își doresc legături radio cu mine, probabil aflând că YO este un indicativ al unei țări defavorizate... Acuma stau și mă gândesc cum de cunosc aceștia telegrafie Morse...Sau procedee de lucru specifice Dx-urilor... ''Anomalia'' asta este în banda de 10 Mhz. Mai merge și pe 14/ am avut și o deschidere de propagare ieri pe 18 Mhz.
Pe benzile joase nu mai scap de Franța. Marea Britanie și țările nordice. De ruși nu mai vorbesc. Unii au chiar indicative de entități... Concursurile astea devin chiar enervante. Nici un week-end sau sărbători fără concursuri. Pentru mine sunt chiar exasperante...
Folosesc oportunitatea din benzile WARC de a nu fi admise concursuri/ eu chiar nu văd ce vor să își etaleze participanții. Am apreciat un Dx este o legătură la distanță foarte mare de durata normală a câteva minute și nu numai schimbul unui control în 5-10 secunde.
Exclud SSB și modurile digitale.Fără Rolink. Fără CQ100. Fără Echolink.Pentru mine asta înseamnă radioamatorismul. Exloatarea undelor electromagnetice și nu a Internetului.
Voi ce părere aveți?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Înregistrările audio - un hobby ieftin?

Înregistrările audio - un hobby ieftin?